دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پنجمين شماره ماهنامه سراسري "نسل چهارم" منتشر شد

نسل چهارم

یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰:۰۰


پنجمين شماره‌ي ماهنامه‌ي اختصاصي "نسل چهارم" با صاحب امتيازي و مديرمسوولي مسعود فاتح و سردبيري مونا ارشادي فر در شماره‌ي بهمن ماه 94 خود، به صورت ويژه عملکرد شرکت ارتباطات زيرساخت و سرمايه گذاري در حوزه پهناي باند را مورد نقد و بررسي قرار داده است.

وايمکس نيوز- دکتر "مهدي اديبان" رئيس شوراي سياست گذاري ماهنامه نسل چهارم، در سرمقاله‌ي اين شماره "زيرساخت‌هاي قانوني و فرهنگي مورد نياز در فضاي مجازي" را مورد بررسي قرار داده و "مونا ارشادي فر" نيز در يادداشت سردبير به موضوع "فرصت‌هاي موجود در توسعه پهناي باند" پرداخته است.

همچنين، دکتر "جمشيد قضاتي" مشاور مديرعامل شرکت مخابرات ايران در يادداشت ماه به موضوع "الزام و ضرورت نوسازي شبکه تلفن ثابت کشور" پرداخته و نگاهي ديگر نيز با عنوان "شبکه‌هاي اجتماعي، گردشگري و ديپلماسي عمومي" به قلم دکتر "حميد ضيايي پرور" استاد دانشگاه و رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري منتشر شده است.

در گفت‌وگوي ويژه‌ي اين ماه، نظر به اهميت و جايگاه شرکت ارتباطات زيرساخت و لزوم توجه به کارکرد و عملکردش در دولت تدبير و اميد، ماهنامه نسل چهارم با مهندس محمود خسروي، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، مديرعامل و رئيس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت به گفت و گو نشسته است.

در کنکاش شماره پنجم ماهنامه نسل چهارم نيز تني چند از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران و دست اندرکاران حوزه تصميم گيري، صنفي و بخش خصوصي نيز پيرامون موضوع پهناي باند به ارائه ديدگاه پرداخته اند و در بخش زير ذره‌بين نيز يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در کميسيون فرهنگي پيرامون موضوع جويشگر ملي به گفت‌وگو نشسته است.

ماهي که گذشت، بانکداري الکترونيک، گزارش ماه، مقاله، بازار و آن‌سوي مرزها از ديگر بخش‌هاي اين شماره از ماهنامه است.

گفتني است؛ اطلاعات تکميلي ماهنامه نسل چهارم در آدرس 4Gnews.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد. همچنين مخاطبان جهت ارسال مطالب و ديدگاه هاي خود پيرامون ماهنامه مي توانند با پست الکترونيک info@4Gnews.ir و يا شماره هاي 44288298 و 44288257 در تماس باشند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو